Kategorie Výrobce
Zasílání novinek na e-mail

V případě přihlášení (odhlášení) newsletteru zadejte Váš e-mail.

Kontakt

Karel Frič - Netrade
Markušova 1637/12
149 00 Praha 4
 
tel.: +(420) 222 361 170
mobil: +(420) 774 834 860
e-mail: info@netrade.cz
 

 

 


Jak reklamovat nebo vracet zboží v zákoné lhůtě?

Vážený zákazníku rádi bychom prohloubili Vaši důvěru v náš obchod a spokojenost s nákupem na dálku a proto Vám přinášíme návod, jak postupovat v různých situacích, které mohou nastat po obdržení zakoupeného zboží. Doufáme, že jej nebudete potřebovat.


VÝMĚNA ZBOŽÍ


Pokud jste zjistil(a), že Vám zboží nevyhovuje, rádi Vám jej vyměníme. Výměnu je možné provést do 14 dnů od nákupu. Postupujte takto:
1. napište průvodní dopis, ve kterém nám sdělíte, jaké zboží a za co jej chcete vyměnit
2. zboží zašlete v originálním balení, dobře zabalené. Přiložte originál fakturu a průvodní dopis. Pokud chcete vyměnit pouze část zboží z faktury, přiložte kopii faktury a originál si ponechte.
3. Zašlete zboží s uvedenými písemnostmi na naší adresu Karel Fřič – NETRADE, Markušova 1637/12, 149 00 Praha 415. Zásilku pošlete pojištěnou, doporučeně. Nezasílejte na dobírku, balíky s dobírkou nepřevezmeme.


Není možné vyměnit zboží viditelně používané či poškozené a zboží, u kterého to není možné z logiky nebo ze zákona (např. Otevřený toner k tiskárně, software vybalený z originálního obalu atd.). 
 

ODSTOUPENÍ OD KUPNÍ SMLOUVY DO 14 DNÍ

Můžete nám vrátit nepoškozené zboží bez udání důvodu a to ve lhůtě 14 dní od převzetí. Při vrácení zboží postupujte takto:
1. Zboží nám zašlete v originálním nepoškozeném balení  pečlivě zabalené společně s průvodním dopisem a kopii dokladů o koupi na adresu:  Karel Fřič – NETRADE, Markušova 1637/12, 149 00 Praha 4.

2.Zásilku pošlete pojištěnou (ve vlastním zájmu), doporučeně. Nezasílejte na dobírku, balíky s dobírkou nebudou převzaty!

Budou Vám vráceny peníze jak za  zboží, tak za dopravu dle nového zákona. Při vrácení peněz poštovní poukázkou účtujeme 70kč. Vrácení peněz na bankovní účet je zdarma.
 

REKLAMACE ZBOŽÍ

Zboží nefunguje, porouchalo se . . .
1. Zboží pečlivě zabalte a se stručným popisem závady a kopií nákupního dokladu (faktura vč. dodacího listu) nám zašlete společně na adresu Karel Frič – NETRADE, Markušova 1637/12, 149 00 Praha 415. Zásilku pošlete pojištěnou (ve vlastním zájmu), doporučeně. Nezasílejte na dobírku, balíky s dobírkou nebudou převzaty! Pokud se chcete obrátit na autorizovaný servis dané značky a nevíte, jaký to je kontaktujte nás na tel. 420 774 834 860, kde Vám náš pracovník sdělí servisní středisko, kde je možné reklamovat Vámi zakoupené zboží bez nutnosti nám zboží zasílat a tím prodlužovat dobu vyřízení Vaší reklamace. Též nás můžete kontaktovat na e-mailovém spojení na info@netrade.cz.

2. Karel Fric - Netrade neručí za škody způsobené ztrátou dat vzniklé v důsledku poruchy zařízení pro ukládání dat. Zařízení pro ukládání dat jsou zařízení, jejichž poruchovost je objektivním jevem s náhodným charakterem výskytu poruch. Prodávající upozorňuje tímto kupujícího na uvedenou skutečnost a doporučuje provádět systematické zálohování uživatelských dat na vhodném zařízení.

3. V případě, že se rozhodnete zboží reklamovat přes naši společnost a poškozené zboží nám zašlete bude Vám hned po přijetí reklamovaného zboží zaslán na Váš e-mail, který jste uvedli při koupi zboží zaslán elektronický doklad ve formátu PDF (Přijetí Reklamace)

4. O stavu Vaší reklamace  Vás budeme informovat e-mailem.
 

 

POŠKOZENÁ ZÁSILKA

Pokud jste zásilku převzali a zjistili jste, že je zboží poškozeno z důvodu nevhodné manipulace při přepravě, neprodleně kontaktujte dopravce a zásilku u něj reklamujte. U DPD ČR je nutno reklamovat nejpozději do 10 kalendářních dnů. Samozřejmě čím dřív reklamaci podáte, tím lépe. Reklamaci tedy neodkládejte! Bohužel tuto reklamaci musí provést příjemce, tedy Vy, nemůžeme ji vyřídit za Vás. Reklamaci můžete podat i online na stránkách DPD: www.dpd.cz, kde je online dotazník k vyplnění reklamace.
 

REKLAMACE CHYBNĚ ZASLANÉHO ZBOŽÍ

Pokud jste neobdrželi zboží, jež jste si objednali, velice se Vám omlouváme.

Postupujte prosím takto:
špatně zaslané zboží zašlete na naší adresu Karel Fřič – NETRADE, Markušova 1637/12, 149 00 Praha 415. Zásilku pošlete pojištěnou (ve vlastním zájmu), doporučeně. Nezasílejte na dobírku, balíky s dobírkou nebudou převzaty! Připojte prosím průvodní dopis o vzniklé situaci. Chybu napravíme co nejdříve. Vzniklé náklady na poštovné Vám přibalíme v hotovosti do zásilky se správným zbožím. Přepravu zásilky se správným zbožím hradíme samozřejmě my.

 

Nastavení CookiesNastavení Cookies
Cookies

Naše webové stránky používají soubory cookies, které nám pomáhají s jejich vylepšováním. Abychom cookies mohli používat, musíte nám to povolit. Kliknutím na tlačítko "OK, souhlasím" udělujete tento souhlas.

Nastavení OK, souhlasím

Souhlas můžete odmítnout zde.

×
Nastavení souborů cookies

Cookies jsou malé soubory, které webové stránky (i ty naše) ukládají ve Vašem webovém prohlížeči. Obsahy těchto souborů jsou vyměňovány mezi Vaším prohlížečem a našimi servery, případně se servery našich partnerů. Některé cookies potřebujeme, abychom webová stránka mohla správně fungovat, některé potřebujeme k marketingové a statistické analytice. Zde si můžete nastavit, které cookies budeme moci používat.

Nezbytné cookies
Nezbytné cookies
Jedná se o technické soubory, které jsou nezbytné ke správnému chování našich webových stránek a všech jejich funkcí. Používají se mimo jiné k ukládání produktů v nákupním košíku, zobrazování produktů na přání, ovládání filtrů, osobního nastavení a také nastavení souhlasu s uživáním cookies. Pro tyto cookies není zapotřebí Váš souhlas a není možné jej ani odebrat.
Ovlivňuje funkce:
  • Konfigurační cookies
Analytické cookies
Vypnuto Zapnuto
Analytické cookies
Analytické cookies nám umožňují měření výkonu našeho webu a našich reklamních kampaní. Jejich pomocí určujeme počet návštěv a zdroje návštěv našich internetových stránek. Data získaná pomocí těchto cookies zpracováváme souhrnně, bez použití identifikátorů, které ukazují na konkrétní uživatelé našeho webu. Pokud vypnete používání analytických cookies ve vztahu k Vaší návštěvě, ztrácíme možnost analýzy výkonu a optimalizace našich opatření.
Ovlivňuje funkce:
  • Google Analytics - analytická návštěvnost
Personalizované cookies
Vypnuto Zapnuto
Personalizované cookies
Používáme rovněž soubory cookie a další technologie, abychom přizpůsobili náš obchod potřebám a zájmům našich zákazníků a připravili tak pro Vás výjimečné nákupní zkušenosti. Díky použití personalizovaných souborů cookie se můžeme vyvarovat vysvětlování nežádoucích informací, jako jsou neodpovídající doporučení výrobků nebo neužitečné mimořádné nabídky. Navíc nám používání personalizovaných souborů cookie umožňuje nabízet Vám dodatečné funkce, jako například doporučení výrobků přizpůsobených Vašim potřebám. 
Marketingové cookies
Vypnuto Zapnuto
Marketingové cookies
Marketingové (reklamní) cookies používáme my nebo naši partneři, abychom Vám mohli zobrazit vhodné obsahy nebo reklamy jak na našich stránkách, tak na stránkách třetích subjektů. Díky tomu můžeme vytvářet profily založené na Vašich zájmech, tak zvané pseudonymizované profily. Na základě těchto informací není zpravidla možná bezprostřední identifikace Vaší osoby, protože jsou používány pouze pseudonymizované údaje. Pokud nevyjádříte souhlas, nebudete příjemcem obsahů a reklam přizpůsobených Vašim zájmům.
Ovlivňuje funkce:
  • Google Ads