Jak reklamovat nebo vracet zboží v zákoné lhůtě?
Vážený zákazníku rádi bychom prohloubili Vaši důvěru v náš obchod a spokojenost s nákupem na dálku a proto Vám přinášíme návod, jak postupovat v různých situacích, které mohou nastat po obdržení zakoupeného zboží. Doufáme, že jej nebudete potřebovat.
VÝMĚNA ZBOŽÍ
Pokud jste zjistil(a), že Vám zboží nevyhovuje, rádi Vám jej vyměníme. Výměnu je možné provést do 14 dnů od nákupu. Postupujte takto:
1. napište průvodní dopis, ve kterém nám sdělíte, jaké zboží a za co jej chcete vyměnit
2. zboží zašlete v originálním balení, dobře zabalené. Přiložte originál fakturu a průvodní dopis. Pokud chcete vyměnit pouze část zboží z faktury, přiložte kopii faktury a originál si ponechte.
3. Zašlete zboží s uvedenými písemnostmi na naší adresu Karel Fřič – NETRADE, Markušova 1637/12, 149 00 Praha 415. Zásilku pošlete pojištěnou, doporučeně. Nezasílejte na dobírku, balíky s dobírkou nepřevezmeme.
Není možné vyměnit zboží viditelně používané či poškozené a zboží, u kterého to není možné z logiky nebo ze zákona (např. Otevřený toner k tiskárně, software vybalený z originálního obalu atd.).
ODSTOUPENÍ OD KUPNÍ SMLOUVY DO 14 DNÍ
Můžete nám vrátit nepoškozené zboží bez udání důvodu a to ve lhůtě 14 dní od převzetí. Při vrácení zboží postupujte takto:
1. Zboží nám zašlete v originálním nepoškozeném balení pečlivě zabalené společně s průvodním dopisem a kopii dokladů o koupi na adresu: Karel Fřič – NETRADE, Markušova 1637/12, 149 00 Praha 4.
2.Zásilku pošlete pojištěnou (ve vlastním zájmu), doporučeně. Nezasílejte na dobírku, balíky s dobírkou nebudou převzaty!
Budou Vám vráceny peníze jak za zboží, tak za dopravu dle nového zákona. Při vrácení peněz poštovní poukázkou účtujeme 70kč. Vrácení peněz na bankovní účet je zdarma.
REKLAMACE ZBOŽÍ
Zboží nefunguje, porouchalo se . . .
1. Zboží pečlivě zabalte a se stručným popisem závady a kopií nákupního dokladu (faktura vč. dodacího listu) nám zašlete společně na adresu Karel Frič – NETRADE, Markušova 1637/12, 149 00 Praha 415. Zásilku pošlete pojištěnou (ve vlastním zájmu), doporučeně. Nezasílejte na dobírku, balíky s dobírkou nebudou převzaty! Pokud se chcete obrátit na autorizovaný servis dané značky a nevíte, jaký to je kontaktujte nás na tel. 420 774 834 860, kde Vám náš pracovník sdělí servisní středisko, kde je možné reklamovat Vámi zakoupené zboží bez nutnosti nám zboží zasílat a tím prodlužovat dobu vyřízení Vaší reklamace. Též nás můžete kontaktovat na e-mailovém spojení na info@netrade.cz.
2. Karel Fric - Netrade neručí za škody způsobené ztrátou dat vzniklé v důsledku poruchy zařízení pro ukládání dat. Zařízení pro ukládání dat jsou zařízení, jejichž poruchovost je objektivním jevem s náhodným charakterem výskytu poruch. Prodávající upozorňuje tímto kupujícího na uvedenou skutečnost a doporučuje provádět systematické zálohování uživatelských dat na vhodném zařízení.
3. V případě, že se rozhodnete zboží reklamovat přes naši společnost a poškozené zboží nám zašlete bude Vám hned po přijetí reklamovaného zboží zaslán na Váš e-mail, který jste uvedli při koupi zboží zaslán elektronický doklad ve formátu PDF (Přijetí Reklamace)
4. O stavu Vaší reklamace Vás budeme informovat e-mailem.
POŠKOZENÁ ZÁSILKA
Pokud jste zásilku převzali a zjistili jste, že je zboží poškozeno z důvodu nevhodné manipulace při přepravě, neprodleně kontaktujte dopravce a zásilku u něj reklamujte. U DPD ČR je nutno reklamovat nejpozději do 10 kalendářních dnů. Samozřejmě čím dřív reklamaci podáte, tím lépe. Reklamaci tedy neodkládejte! Bohužel tuto reklamaci musí provést příjemce, tedy Vy, nemůžeme ji vyřídit za Vás. Reklamaci můžete podat i online na stránkách DPD: www.dpd.cz, kde je online dotazník k vyplnění reklamace.
REKLAMACE CHYBNĚ ZASLANÉHO ZBOŽÍ
Pokud jste neobdrželi zboží, jež jste si objednali, velice se Vám omlouváme.
Postupujte prosím takto:
špatně zaslané zboží zašlete na naší adresu Karel Fřič – NETRADE, Markušova 1637/12, 149 00 Praha 415. Zásilku pošlete pojištěnou (ve vlastním zájmu), doporučeně. Nezasílejte na dobírku, balíky s dobírkou nebudou převzaty! Připojte prosím průvodní dopis o vzniklé situaci. Chybu napravíme co nejdříve. Vzniklé náklady na poštovné Vám přibalíme v hotovosti do zásilky se správným zbožím. Přepravu zásilky se správným zbožím hradíme samozřejmě my.